Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~teofilia | użytkownik

imię i nazwiskoteofilia adresŁódź zarejestrowany01.01.2010 @23:13:54 ostatnio na stronie21.05.2010 @00:13:44

szukam kobiet!

niezobowiązujące foto spotkania w Łodzi?

dziewice nieproszone.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze64 posty na forum6

komputer / sprzęt
trochę wibrują

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~swampwolf    22.01.2010 @00:25:32
dziękuje
+esyflores    10.01.2010 @18:38:31
xDDD
+esyflores    06.01.2010 @00:11:06
widzę tu tylko jedną artystkę o!
+esyflores    05.01.2010 @23:44:53
raz się żyje : >


ale ja to lipny towar.
+esyflores    05.01.2010 @23:43:19
w sumie.
+esyflores    05.01.2010 @23:41:28
wiśniówka? :>
+esyflores    05.01.2010 @23:25:20
:O


ja chcę chociaż kawę bo do fot to ja niet!
~sopo    04.01.2010 @21:33:04
bywa i tak
to zapytaj
aloha!
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~sopo    04.01.2010 @21:25:44
oo, a czemu znikła ostatnia praca?
_______
http://rysujerysunki.blogspot.com/
When the Zombies Come, I'll Be Ready
~slaweksosnowski    04.01.2010 @15:24:47
bo bardzo dobrze zapowiadaja sie twoje prace
~sliweeczkaa    02.01.2010 @13:34:49
następnym razem więcej rozepnę jej. :D
~biesiekiera    02.01.2010 @01:38:36
fajnie gdybys miala wiecej swoich prac niz tylko jedna fajna i reklame deichamna - wtedy moglabys krytykowac calkiem legalnie innych
_______
~~ biesiekiera
~biesiekiera    02.01.2010 @01:29:16
dzieki.
_______
~~ biesiekiera
~aniut    02.01.2010 @01:04:39
hehe no nie nie wyglądało to na zamierzony efekt, lepsze by bylo chyba oświetlenie na wprost tegoż obiektu - bo motyw w sumie ciekawy
_______
też was denerwuje jak ktoś ma tu wpis: zapraszam do mnie?
~Eus    02.01.2010 @01:00:23
Zadziorna jesteś co ? ;]
_______
Heresies est maxima opera maleficarum non credere...
~tigran    02.01.2010 @00:58:27
~takieo    02.01.2010 @00:56:27
Jak co to przestanę obserwować.. Zobaczę co będzie dalej ;]
~headless    02.01.2010 @00:38:15
a bardzo mnie miło
_______
życie jest piękne.
~FruttyNightmare    02.01.2010 @00:36:10
fetyszy nie można wytłumaczyć. z tym sie trza urodzić. poza tym nie oceniamy, tylko stwierdzamy fakty
_______
Biada artystom, na których nikt nie pluje.
+jaceksowa    02.01.2010 @00:33:29
((:
_______
bardzo niedobre dialogi w ogóle brak akcji jest nic się nie dzieje
~FruttyNightmare    02.01.2010 @00:32:59
tego nie powiedziałam. ale znajdą sie pewnie tacy. rzecz gustu
_______
Biada artystom, na których nikt nie pluje.
~hoopzzz    02.01.2010 @00:32:47
raczej tfoje
_______
jebaka.
~FruttyNightmare    02.01.2010 @00:29:31
co kto lubi:P
_______
Biada artystom, na których nikt nie pluje.
~mobami    02.01.2010 @00:26:45
w sumie racja.. ogół składa się z poszczególnych jednostek...
ależ czy mnie można traktować na poważnie... trzeba się zastanowić.. skrupulatnie zastanowić
_______
Well I don't really care what people say..
~FruttyNightmare    02.01.2010 @00:24:09
chill, luźne majty
_______
Biada artystom, na których nikt nie pluje.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt